Sunday, October 2, 2011

blog nie

aku bermohon kepada Allah,,  semoga blog nie akan jadi blog untuk memotivasikan diri...

cube berubah sedikit demi sedikit...
yang dulu aku tak padam,... biarlah ia menjadi imbauan kenangan,,

andai aku pernah tersilap,, biarlah kesilapan itu berada di sini untuk aku reflek kembali...

bl0g nie kadang2 wordy sgt... so,,kalu next2 p0st2 yang wordy tue aku akan try highlightkan yang main point dan isu-isu penting je...

maafkan juga andai dimasa akan datang adejuga p0st2 lagha... :D

ab0ve all,,, aku kadang-kadang tak tahu mahu tulis bagaimana,,, tapi aku akan mencuba,,, kalu yang lagha tue,, carilah teladan yang boleyh diambil darinya...

sesungguhnya Allah mengilhamkan sukma kefasikan dan ketaqwaan,, beruntung bagi yang mensucikannya, Merugi bagi yang mengotorinya..  ~~ Snada demi matahari,, ilham dari As-syams surah ke 91


marsfield australia~~~

No comments: