Wednesday, January 26, 2011

Gelang Kerawit Mati

Hahaha... ape punye tajuk da...
s0,,
this is a p0st regarding UBAT CACING!!!!!! (ting...ting..ting)

0wh ya,, saya dah makan ubat cacing utk tahun ini...APA????


YA!!!
UBAT CACING...

soalan pertama saya......

sudahkah anda memakan ubat CACING pada tahun ini??
belum kan???

tahukah anda bahawa ubat cacing harus d ambil at lez sekali setahun..???





YA!!!!
jadi apa kata kalau tuan/puan memacu laju kereta anda dan berhenti di FARMASI,, WATSON,, GUARDIAN dan shopping berdekatan untuk mendapat sebotol atau tablet bagi UBAT CACING...

jOM kita ambil tahu sedikit pasal Cacing dalam badan nie...

nie,, cacing pita atau Tape worm... tape worm nie banyak orang gunakan untuk menjadi umpan ikan dan ia terdapat dalam tanah.. ia juga terdapat dalam badan manusia.... jadi.. kepada yang di bandar... agak-agak susah nak mencari cacing sbagai umpan.. Korek aje dari perut tue... kan senang.. free plak tue..

next

nie plak cacing kerawit.... jeng.//jeng..jeng...
cacing nie memang agak menggelikan... tapi dia nie biasa masuk kedalam badan melalui organ.. tapi aku pun tak pasti sangat... yang penting cacing kerawit nie bahaya... huhuhu...hey KERAWIT sgt!!!


dan banyak lagi cacing-cacing yang ade dalam badan kita.. c0nt0hnya cacing gelang,, cambuk,, cacing tambang,, cacing kremi dan sebagai nya..bak kata dia nie..




















WEK... geli la cacing nie.....0k beruk nie pun perlu buat pemeriksaan GIGI...


hati-hati ya kawan2... tak0t-tak0t cacing tue jadi macm kat bawah nie
ha,,, amik kau!!! baru taw mcm n0 nghaso eh (mcm mane rasanya)

tadi aku g00gle2 tbe2 kuar cacing gergasi AUSTRALIA.. i repeat Cacing Gergasi Australia...
perghhh napela OZ mmg bnyak haiwan-haiwan manis mcm nie.?? :(

NIE cacing 0Z... :(



JANGAN MAIN-MAIN kayh.. takut turns out jadi macam nie..




APE nak eeeeuwwww2????? jaga kesihatan weh...





tapi masa aku g00gle images lagi.... aku taip cacing kerawit.. tapi kuar muka nie








perghh.. cheq pun x taw tang mana yang kerawaitnya KJ nie.... haish...ape kate k0rang yang baca nie je yang bagi jawapan... kalu x caya.. cube g00gle cacing kerawit kat sini
kayh bye2...


AKU AKAN BERKEMPEN KAT FB PASAL UBAT CACING MINGGU NIE.... HAHAHAH
at least sekali je setahun... sedap!!
SAYA DAH MAKAN UBAT CACING!! ANDA BILA LAGI???

cacing??? yummy~~~

4 comments:

kacipcrew said...

hahaha.. made my day :D

The Tearaway said...

thnx pd... terharu bce c0mpliment nie :)

Ilyana Fauzy said...

cmne nk musnahkan cacing bernama jiha? oh, xpe lah. dia lalat sbnrnye.

The Tearaway said...

c0mel nye ade cacing nama jiha!!!

lalat??? :(