Tuesday, January 17, 2012

destiny

bismillah ar-rahman ar-rahim..

baru tadi aku membeli tiket.... entah kenapa,,, aku tergerak untuk membeli tarikh kelas... aku tahu... mungkin susah untuk bawak family jalan waktu kelas.... tapi entah kenapa,,, Allah tidak gerakkan aku untuk menukar tarikh itu... Allah tidak gerakkan aku untuk memikirkan consequences~~~

papa tnyer,, "nape atih x pilih tarikh cuti??"

tapi pertanyaan itu aku x dapat jawab.... bet0l aku tidak tahu kenapa... mungkin kah atas kesilapan... mungkinkah aku tersilap membuat pilihan??

namun jauh disudut hati,, aku memikirkan waktu cuti itu aku pasti ade program,, and i don't wanna miss it...

betulkah pilihanku???? Allah bantulah aku ya Allah....

hanya Engkau tuhan MAHA hebat dan teliti dalam perancanganMU.... aku hanya berserah diri kepadamu..

"Ya Allah,, permudahkanlah urusan kedatangan keluargaku kesana,,
Ya Allah,,, ku mohon pertolongan kemudahan urusan pembelajaran ku sewaktu keluargaku berada bersama..."

Allahu Allah~~~~

sepenuh pengharapanku hanya kepadaMu Allah~~~  

mood : sedikit resah,,,sepenuh harapan kepada Allah....

Permai, Tampin, N9, Msia

No comments: